All apps

Customers & Suppliers

Met BrightAnalytics kun je je openstaande klanten en leveranciers goed in de gaten houden.

  • Overzicht
  • Kenmerken
  • Integraties
  • FAQ
  • Ontdek de app

Betaalgedrag analyseren

Inzicht in de betalingsgewoonten van zowel je klanten als leveranciers is cruciaal voor een gezonde financiële bedrijfsvoering. Met ons platform kun je dit aspect diepgaand onderzoeken aan de hand van statistieken zoals Days Sales Outstanding (DSO) en Days Payable Outstanding (DPO).

Efficiënt debiteurenbeheer

Krijg duidelijk inzicht in je achterstallige facturen, inclusief gedetailleerde informatie over het aantal openstaande dagen. Daarnaast biedt onze app de mogelijkheid om eenvoudig follow-ups toe te voegen, bijvoorbeeld bij het versturen van een betalingsherinnering.

Customers & Suppliers

KPI’s

  • Debiteuren
  • Crediteuren
  • Achterstallige klanten
  • DSO/DPO
  • Contant
  • ….

DSO/DPO-analyse

Krijg waardevolle inzichten in het betalingsgedrag van je klanten en leveranciers via de Days Sales Outstanding en Days Payable Outstanding.

Veroudering

Binnen de ouderdomsweergave kun je bepaalde aspecten van een klant/leverancier bekijken, zoals de betalingsconditie, niet achterstallig, achterstallig(-het aantal dagen) en openstaand.

Functie voor inzoomen

Je kunt inzoomen op de factuur en een notitie achterlaten met specifieke acties, zoals het versturen van een herinnering.

Naadloze integratie

Deze app voor klanten en leveranciers integreert naadloos met uw bestaande BrightAnalytics-setup en zorgt zo voor een soepele overgang en minimale verstoring van uw workflow.

Integrations BrightAnalytics

Laten we je gegevens laten spreken. BrightAnalytics heeft 280 + integraties.

  • Verbind alle soorten toepassingen, zowel boekhouding als ERP en CRM.
  • De bron kan online zijn, op locatie of zelfs een spreadsheet.
  • Een willekeurig aantal toepassingen kan worden gecombineerd op het platform.

FAQ

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze klanten en leveranciers app. Als je een vraag hebt die hier niet wordt behandeld, kun je altijd rechtstreeks contact met ons opnemen.

  • Wat is BrightAnalytics?

    BrightAnalytics is het meest intuïtieve, betrouwbare en snelle management rapportage platform die in alle behoeften op het gebied van management rapportage en consolidatie voorziet.

  • Hoe werkt BrightAnalytics?
    1. Connecteer: BrightAnalytics legt connectie met boekhoud-, ERP- en CRM-systemen, en centraliseert alle data in het BrightAnalytics platform.
    2. Rapporteer: De standaard templates in BrightAnalytics zijn meteen instapkaar, maar kunnen ook aangepast worden naar ieders wensen.
    3. Analyseer: De management rapporten en dashboards bieden een schat aan informatie, en geven meteen helder inzicht in de cijfers van de gehele organisatie.
    4. Engageer: De duidelijke rapporten helpen de business strategie en de uitvoering ervan beter te stroomlijnen, en garanderen transparantie binnen het bedrijf.

  • Connecteert BrightAnalytics met mijn pakket?

    Op de pagina https://www.brightanalytics.nl/integraties/ vind je een lijst met al onze integraties.

  • Kan een credit controller alleen toegang hebben tot de app Klanten & leveranciers?

    Ja, rolrechten en gegevensbeperkingen kunnen worden ingesteld. Er kan bijvoorbeeld een kredietcontroller worden ingesteld. Een credit controller kan bijvoorbeeld alleen toegang hebben tot de Klanten & Leveranciers app voor een specifiek bedrijf, terwijl een groepscontroller gegevens voor de hele groep kan bekijken. Accountmanagers kunnen ook worden beperkt om alleen de openstaande facturen te zien voor de rekeningen die ze beheren.

  • Moet mijn pakket een Cloud pakket zijn?

    Nee, je pakket hoeft geen Cloud pakket te zijn. BrightAnalytics koppelt met pakketten uit de Cloud, op de server of zelfs Excel files.

  • Wat is het doel van de app Klanten & leveranciers?

    Met de app Klanten & Leveranciers kun je openstaande klant- en leveranciersbalansen visualiseren, achterstallige facturen opvolgen en het historische betalingsgedrag van klanten controleren.

  • Is het mogelijk om meerdere valuta’s te hebben in de app Klanten & leveranciers?

    Ja, facturen worden automatisch omgerekend naar de rapporteringsvaluta. Je kunt deze facturen ook opvolgen in de valuta van het bedrijf of in hun oorspronkelijke valuta.

  • Kun je bepaalde acties op achterstallige facturen vastleggen?

    Ja, vervolg-sms’jes kunnen worden toegevoegd aan achterstallige facturen. Deze berichten blijven op het platform staan en kunnen worden opgehaald als een klant weer eens niet op tijd betaalt.

Bekijk deze app in actie

  • Bekijk een video
  • Vraag een demo aan
Bekijk een video over deze app

Door je gegevens achter te laten, kun je hier een video bekijken met uitleg over onze klanten en leveranciers app.

Vraag een demo aan

Door je gegevens achter te laten, wordt er contact met je opgenomen voor een persoonlijke demo met uitleg over de klanten en leveranciers app.